6/28/2010

Catalina Day 2

二日目は、まず湾内でカヤックをしました。シュノーケルもするつもりだったけど、このあたりの水はそんなにきれいでないことがわかり、やめました。いい天気だけど、かなり涼しい(というか、夕方はかなり寒い)。

We did a tour around the bay in kayaks. We were planning to do snorkeling too, but decided not to since the water was not super clear around here. The weather is nice but pretty cool (in the evening it is very COLD).



道端にいた犬。

With a dog on the street.



これまたリゾート価格のレストランで夕食。

Another dinner at traveler's price.