7/25/2010

Pack up

今夜中の12時過ぎ。明日の朝日本に行くので、今荷造りをしています。息子は昨日からお友達のところにお泊りで、夜10時に迎えに行き、それからステーキを焼いて二人で食べ、今荷造り。。。随分のん気なものです。空港まではお友達が送っていってくれます。空港まで30分というのは随分ラクになりました。以前は2時間だったから、結局ホテルに前泊していたからね。今日で息子との二人生活ともお別れ。似たもの同士の私たちはよく大喧嘩になるので、先に旅立った主人の申し送りは「お互いケンカしないように」でした。ま、大きなケンカもなく、案外楽しくやりました。それじゃ、みなさん、日本で~。。。

It's past midnight, and we just started packing up for tomorrow. This time we take Korean Air to Japan. We are always last minute people. My son came home from his friend's house where he slept over past 10:00, then we prepared steak and ate it, and now just started with packing. So the "sweet" life of two of us will end as of today. It's nice that we did not have any BIG fight (since we two are alike in many ways, sometimes we go head-to-head). I would say we enjoyed each other keeping a comfortable distance. Now I am ready to see the other half of my family.